Premier maple reiner?

Lazy Lady

Trådstartare
Premier maple reiner. Är det någon här som har en sådan? Jag vill gärna ha lite åsikter om den!!
Jag har precis beställt en ny sådan som slit och släng/träningssadel till min unghäst..
Har ni någon annan modell på premier sadel? Hur tycker ni att de funkar?

Sv: Premier maple reiner?

Jodå, jag har en Mapel å jag tycker absolut inte det är nån "slit- å slängsadel". Det är en helt ok sadel i mina ögon. Har alltid haft premier och gillar märket.

Okay! Vad har du för typ av häst? bred, smal, med midja? Det var inte menat som att den skulle vara någon dålig sadel bara för att jag kallar den slit och släng.. Jag ville ha en vettig träningsadel så att jag slipper slita på "fin-sadeln" i ösregn.
Jag har inte haft någon premier sadel förut men inackorderingen har en till sin häst och den verkar väldigt vettig i kvalitet.

Lazy Lady skrev:
Okay! Vad har du för typ av häst? bred, smal, med midja? Det var inte menat som att den skulle vara någon dålig sadel bara för att jag kallar den slit och släng.. Jag ville ha en vettig träningsadel så att jag slipper slita på "fin-sadeln" i ösregn.
Jag har inte haft någon premier sadel förut men inackorderingen har en till sin häst och den verkar väldigt vettig i kvalitet.

Jag tror att modellen finns i olika bommar. Själv har jag en 7,5" haflingerbom så du förstår att det är till en breeed häst. Kvalitén helt ok. Hade Premier pro top reiner förut -användes i ur och skur. Höll sig fin och aldrig nåt fel på den. Hade den i 4 år.

Jaha, Den jag beställde har en fq-bom 7" och med square skirt. Antar att du har den med round skirt.

Då är det bara att vänta nu då.. Får den på fredag.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
266
Senast: tanten
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka