premie som 3-åring?

Jag är inte säker men troligtvis har tex. A2 härjat och pga. det så har "försökstiden" för premie och kval förlängts. Så var det iaf. här uppe -96(?).

Det stämmer att de fick en månad till på sig det året, anledningen minns jag inte men jag tror det var influensan.

Tog körlicensen -99, annars är inte tidsuppfattningen något vidare ;)

/// ghost

Så var det för oss för några år sedan då A2 härjade, närmare bestämt årskiftet-98-99. då ansåg stc/atg att det gått bort så mycket för unghästarna att de gav chansen januari ut som treåringar också.Vi passade på att kvala en treåring då som alltså bara behövde kvala på 29(vinterbana).
mvh jesse

Som de har skrvit tidigare 98 härjade A2 och då fick man på sig hela januari 99 oxå att premma, vilket jag tycker var helt okej.

Liknande trådar

A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 736
Hästhantering Vet att vissa här har följt alla (skräck)historier om min häst genom åren och, well, här kommer en till. Och ja, det är som vanligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 942
Senast: Cornelius
·
Hästvård Det har nu snart gått ett år sedan min hästs "osynliga" skada på en terrängträning. Som några av er säkert redan läst i någon annan tråd...
2
Svar
25
· Visningar
4 956
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Pappa har haft brukshundar sen Eldkvarn brann ungefär. Men med stigande ålder tycks hans blödiga gener helt löpt amok. Om vi tar tre...
Svar
8
· Visningar
1 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka