Prefixvalet borta?

Nafayette

Trådstartare
Om jag går in på trav och högst upp vill enbart se avelsrelaterade trådar så får jag upp rutan Nafayette är inte behörig bla. bla...

Så är det även på Hem och hobby om jag vill ha fram trådar som gäller spel.

Såå..vad har man dom där menyvalen till nu??

För om jag är på forumet trav och bläddrar runt tills jag ser en tråd om avel så står det A framför. Klickar jag då på A:et så får jag enbart fram trådar om avel.

Men det finns inget enklare sätt nu??

Eller är jag helt korkad?

AM

Sv: Prefixvalet borta?

Ledsen för detta jag gjorde en liten uppdatering av forumet i går natt och missade en sak.
Nu bör allt fungera som det skall igen, hoppas jag :)

Stort tack för att du uppmärksammade mig på detta.

Sv: Prefixvalet borta?

:):)

Helt ok.
Trodde jag missat nåt..
Den funktionen är ju helt suverän för då kan man gallra bort saker, som man inte är för tillfället intresserad av.

Nu är Naffa behörig igen! TACK Gunnar :bow:

AM

Liknande trådar

Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 076
Senast: lillamy73
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 144
Senast: cirkus
·
V
Ridning Jag undrar hur man enklast tränar sin travare på ett bra sätt. Han är en härlig kille på 9 år som gått som ridhäst i ca 2 år. Han är...
Svar
9
· Visningar
2 265
Senast: Hekla2001
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama