Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
8. Skall Gnägg flytta från Hästmänniska till Häst? (Har ni några andra förslag på något som ligger fel?)
Jag tycker också Mat ska vara under Allmänt. Hem&Hobby är redan idag ett oerhört spretigt forum ska även middagen in där blir det ännu spretigare. Middagen faller rätt naturligt in under allmänt redan idag så för mig känns det som en naturligare placering.Jag tycker Mat var ett bra förslag på prefix, men då bör det samla alla matrådar tycker jag nu ligger ju många matrådar på allmänt också. Att ha endel trådar om mat på annat ställe vore förvirrande.
Jag tycker det är allmänt oklart och lite förvirrande(tyckt länge inte med ändringarna att göra) vilka trådar som ska vara under Allmänt och vilka som ska vara under Hem&Hobby . Framförallt deras övrigt kategorier är förvirrande lika.
Jag kan tycka att äta hemma har att göra med Hemmet samt att äta ute är en typ av Hobby.Jag tycker också Mat ska vara under Allmänt. Hem&Hobby är redan idag ett oerhört spretigt forum ska även middagen in där blir det ännu spretigare. Middagen faller rätt naturligt in under allmänt redan idag så för mig känns det som en naturligare placering.
Att de ska vara delade håller jag helt med om. Tycker bara H&H är lite väl spretigt redan idag och riskerar att bli ännu spretigare med ett till prefixJag kan tycka att äta hemma har att göra med Hemmet samt att äta ute är en typ av Hobby.
Allmänt och Hem&Hobby går delvis in i varandra, det var därför jag provade att slå ihop dem. Men många ogillade det.
Och det är två väldigt stora och aktiva forum var för sig. Vilket talar för att de är delade, risken för att missa trådar blir mindre då.
Har du något förslag på en lösning? Vilka prefix skall flyttas eller döpas om och var skall de ligga. Kanske Allmänt och/eller Hem&Hobby skall byta namn?Att de ska vara delade håller jag helt med om. Tycker bara H&H är lite väl spretigt redan idag och riskerar att bli ännu spretigare med ett till prefix
Nej jag har tyvärr inget bra förslag men känner att iom att H&H redan spänner över så mycket från trädgård via soffor (hemmet) till elektronik så blir maten bara ytterligare ett spretigt ben. För mig hamnar mat närmare kropp&själ som redan ligger i allmänt.Har du något förslag på en lösning? Vilka prefix skall flyttas eller döpas om och var skall de ligga. Kanske Allmänt och/eller Hem&Hobby skall byta namn?
Jag har funderat på om ett tränings-prefix kunde vara något, det skulle i så fall också hamna på H&H. Men då kanske Kropp&Själ skulle byta namn till Hälsa eller liknande.Nej jag har tyvärr inget bra förslag men känner att iom att H&H redan spänner över så mycket från trädgård via soffor (hemmet) till elektronik så blir maten bara ytterligare ett spretigt ben. För mig hamnar mat närmare kropp&själ som redan ligger i allmänt.
Det är bara en känsla jag har att det blir malplacerat där det hamnat. Det kanske funkar jättebra
Hälsa och träning i olika forum tror jag är som upplagt för förvirring.Jag har funderat på om ett tränings-prefix kunde vara något, det skulle i så fall också hamna på H&H. Men då kanske Kropp&Själ skulle byta namn till Hälsa eller liknande.
"Nytt"-knappen gör att du får alla trådar i en rad, men jag tror inte du kan få bara häst t ex. På mobilen är det den orangea blixten bredvid din profilbild du ska trycka på. Jag surfar så sällan via dator så jag vet inte om det ser annorlunda ut.Kanske inte hör hemma här? Men jag tycker att det hade varit bra att kunna komma till ALLA trådar som hör till hästen, tassen eller människan istället för att måsta klicka vidare och välja ämne. Alltså jag vet inte så noga om jag vill läsa om hem och hobby eller allmänt eller barn, jag dras mer till rubriker. Många som jag inte hade en aning om att jag är intresserad av.
Eller kan man redan detta, utan att jag fattat hur?
Själ kan innehålla saker som inte faller under begreppet hälsa.Jag har funderat på om ett tränings-prefix kunde vara något, det skulle i så fall också hamna på H&H. Men då kanske Kropp&Själ skulle byta namn till Hälsa eller liknande.
Så brukar jag använda Buke mest, tänkte att det hade varit bra att kunna komma till alla djurtrådar med alla prefix om jag vill se vad som står allmänt om djur."Nytt"-knappen gör att du får alla trådar i en rad, men jag tror inte du kan få bara häst t ex. På mobilen är det den orangea blixten bredvid din profilbild du ska trycka på. Jag surfar så sällan via dator så jag vet inte om det ser annorlunda ut.
Jag misstänker att man inte vet vad den innebär om man är ny på forumet?Jag saknar den gamla "nytt"-knappen. Tycker att blixten är ful.
Jag har funderat på om ett tränings-prefix kunde vara något, det skulle i så fall också hamna på H&H. Men då kanske Kropp&Själ skulle byta namn till Hälsa eller liknande.