C
CeciliaHeikne
Sv: prata med hästar
Jag ska absolut läsa boken
Jag ska absolut läsa boken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När skrev jag att du hade ursäktat dina åsikter?MrsScabtree skrev:När ursäktade jag mina åsikter? Jag vill fortfarande veta vad som verkligen hände i programmet. att mitt inlägg är borttaget är lite synd tycker jag. Hur ska man annars få veta. Är väldigt upprörd fram tills jag fått en god förklaring. Vilket det inteverkar som att jag kommer få..
Mariell skrev:Varje liten hästberättelse passade precis ihop med något pedagogiskt avsnitt om hästens flockbeteende eller något annat - det var mer en dramatiserad "faktabok" än en samling sanna upplevelser.
imse skrev:måste bara säga att boken i fråga är väldigt intressant, lärorik och inspirerande! Oavsett om hon kan prata med hästar eller inte.
CeciliaHeikne skrev:Har precis läst ut boken hästar berättar av Tamara Baltzar. Och nu är jag totalt övertygad om att vissa människor fått gåvan att kunna förstå och kommunicera med djur.
Jag blev helt berörd av den där boken. Den beskriver både hemska och underbara saker och hur fel vi människor igentligen hanterar våra hästar men hur tålmodiga och kärleksfulla dom är som står ut med det bara för att dom älskar oss.
Usch jag grät säkert 10 gånger idag bara.. Har lärt mig så otroligt mycket av den där boken och jag rekomenderar den varmt. Och hoppas att alla läser den. För det har iaf givit mej HUR MYCKET SOM HELST. och jag tror jag och min häst kan ha mycket mycket nytta av det här.