prao på ridskola

E

eriica-o21

något jag bör tänka på ?
typ ha andra kläder eller så ?
vet inte riktigt om de hära ska ligga i de här forumet men jag testar :)

så vad tycker ni ? ska jag ha andra kläder i stallet med min privathäst ?
eller kan jag ha samma ?:crazy:

:bump: :banana:

Sv: prao på ridskola

När man är i olika stall bör man ha olika kläder och skor.
När man inte använder kläderna, om man inte tvättar efter varje användning, bör dom inte hänga i samma utrymme.

Smittor kan finnas i ett stall INNAN dom bryter ut.

Oj, så noga skulle jag aldrig orka vara, är alldeles för bekväm! :p Men det kan ju aldrig skada, bara göra nytta!

Håller helt med Bengall!

Det är så dumt att riskera att smittor sprids, och t.ex kvarkan är ju ständigt lite i farten nuförtiden...:crazy:

okej, då tar vi o har olika kläder i stallen ochhänger dom i olika utrymmen (garderober) :bump: förstår mej inte riktigt på kvarka :o

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
563
Senast: tara
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 866
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
821
Senast: Fiorano
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
683
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama