Postorderhandel.

Mysaan

Trådstartare
Sitter med två kataloger och jämför priser osv. HUr skulle ni gjort? I den ena katalogen finns allt jag ska ha men det är ganska dyrt. I den andra katalogen är det billigare och det saknas bara 1 sak som jag alltså måste skaffa på annat håll i så fall.

Vet inte alls hur jag ska göra. Någon som vet hur det står till med kvaliteten på Börjes och Hööks grejer?

Sv: Postorderhandel.

Det beros helt på vad du tänker beställa.
Börjes grejer funkar men själv tycker jag bättre om Hööks kvalité. Särskilt på sådant som träns, schabrak och kläder.
Lycka till med din besätllning!

The Shopoholica :d

Tänkte köpa chaps, leggings och ridbyxor nu och sedan till hösten ska jag köpa vinterridskor och termoridbyxor. Möjligtvis oxå att det kommer bli tal om ländtäcke till vintern. Kanske ska överväga att välja Hööks i alla fall då. :cry: Då får jag väl tyvärr dra ner lite på beställningen.

Köp det i "riktig" affär istället, så kan du prova först och sprida ut kostnaden. :)

Eller så är man ännu smartare, man provar varan i en affär och beställer sen. Om det går förstås :p Eftersom det oftast är mycket billigare att beställa via postorder.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 218
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka