Otherside
Trådstartare
Jag vill nog mest ösa ur mig lite irritation här..... Jag har nu postat tre dyrbara konsttryck, i speciella grova kartongrullar avsedda för ändamålet. De har haft plastlock i ändarna, fasthäftade med häftklammer av fabriksstyrka (eller vad det heter...) . Skickade som REK! Samtliga har krossats i hanteringen, blivit mosade, så pass att locken flugit ur och rullarna med bilderna blivit platta. De måste ha hamnat under VÄLDIGT tunga saker för att det ens kunnat hända.
Får jag ersättning när jag reklamerat? Nix! Postnord menar att de varit för dåligt paketerade. !!!!! Nästa steg hade typ varit metalltub!! Är det vad som krävs?? Ståltuber med svetsade lock?
Vad LESS jag blir. Postnord kunde faktiskt ha tagit sitt ansvar, det handlar om REK som kostade en hel del, dessutom! Och bilder för tusentals kronor som förstörts.
BLÄH!!
Får jag ersättning när jag reklamerat? Nix! Postnord menar att de varit för dåligt paketerade. !!!!! Nästa steg hade typ varit metalltub!! Är det vad som krävs?? Ståltuber med svetsade lock?
Vad LESS jag blir. Postnord kunde faktiskt ha tagit sitt ansvar, det handlar om REK som kostade en hel del, dessutom! Och bilder för tusentals kronor som förstörts.
BLÄH!!