Post på kristihimmelsfärd.

pellemojj

Trådstartare
Hej kära buke :D

Dum fråga kanske men kommer det post på torsdag? Typ räkningar, brev, vykort och sådant? Kan inte ett skit om sånt här hehe!

Skickade iväg ett rätt viktigt brev igår som jag hoppas hinner fram innan torsdag. Det är därför jag undrar ;)

Tack på förhand!

Men fredag är ok?? Undrar även jag - som har sophämtning av kompost varannan fredag och INTE vill missa att få min jättetunna tömd! Full av ogräs och kvistar, är den alltså, inget annat...

I övrigt tycker jag det är lite märkligt att vi håller fast vid alla dessa religiösa helgdagar. Bibliska händelser som knappt en människa längre vet vad de handlar om. Jul och Påsk må så vara, de är ju knappast särskilt religiöst präglade längre, men resten? Säger jag, som jobbar hemifrån och inte får ledigt ändå..... :angel: Utan mest tycker helgdagarna är jobbiga och stör.

Men fredag är ok?? Undrar även jag - som har sophämtning av kompost varannan fredag och INTE vill missa att få min jättetunna tömd! Full av ogräs och kvistar, är den alltså, inget annat...

I övrigt tycker jag det är lite märkligt att vi håller fast vid alla dessa religiösa helgdagar. Bibliska händelser som knappt en människa längre vet vad de handlar om. Jul och Påsk må så vara, de är ju knappast särskilt religiöst präglade längre, men resten? Säger jag, som jobbar hemifrån och inte får ledigt ändå..... :angel: Utan mest tycker helgdagarna är jobbiga och stör.

Fredag är en vanlig vardag.

Vad du är tråkig.
Helgdagar mitt i veckan är ju jättetrevliga när man vill ha lite "gratis" extratid för ridning och annan lek!

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: MissFideli
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar