Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på att införskaffa mig ett täcke åt min prins som är lite stel i rumpan titt som tätt, har behandlingar med kiropraktiker men det känns som att det skulle kunna vara en bra investering. Funderar även på om jag skulle införskaffa mig varsin tröja åt mig och mannen eftersom vi är två krymplingar Personligen skulle jag behöva en kroppsstrumpa att ha på mig dagligen för att minska mina spänningar, men jag är osäker på om det finns någon sådan ännu. Haha. Vad har du för hästar? Jag har själv ett halvblod som är av mellantypen i bredd och längd och jag funderade på att köpa ett täcke antingen i fleecetäcket eller nättäcket då jag inte vill klä på honom för mycket..
Jag har bara testat på mig själv och det gör stor skillnad.
När jag var gravid hade jag stora problem med karpaltunnelsyndrom och handen stelnade helt när jag sov. Hade hela hand löst inlindad med back on track plus handledskydd. På morgonen kunde jag fortfarande röra på handen.
Har även ett "nackskydd" som är superbra när man är stel.
Tänk bara på att göra ett uppehåll på ca en vecka då och då. Kroppen vänjer sig och effekten avtar.
Har precis köpt täcke och benskydd till hästen, ska bli spännande att se ifall det blir någon skillnad på henne.
Plankton och Anna_pann:
Vars finns det där keramiska pulvret? Såg ni något sånt?
Eller är det invävt på något sätt?
Spännande!
Minns att ridsport tidninge undersökte det där, klippte sönder m.m.
Deras resultatdet blev att tillverkarna endast lurades vad jag komer ihåg.
Trots de använder jag dom fortfarande.
Och till mig sa ÅF att jag absolut inte fick använda BoT under min grav. Inte som handledsskydd, knäskydd eller något. Detta då man ej vet om det kan skada fostret/barnet.
Men i ditt fall antar jag att det gick bra