Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, murgröna är en av mina favoriter! Så vacker. Tyvärr har jag fått spinn på min varje gång jag försökt så jag gav till slut upp.Köpte en ledsen murgröna på båge igår. Länge velat ha en sån. Trodde den var döende men vattnade och sprayade den direkt efter att jag kom hem med den och idag har den börjat växa!
Tror man måste spraya dem med vatten varje dag. Mina har inte fått spinn sen jag började med det.Åh, murgröna är en av mina favoriter! Så vacker. Tyvärr har jag fått spinn på min varje gång jag försökt så jag gav till slut upp.
Utomhus i kruka? Älskar också murgröna.Åh, murgröna är en av mina favoriter! Så vacker. Tyvärr har jag fått spinn på min varje gång jag försökt så jag gav till slut upp.
Åh, vad härligt att läsa!De senaste två veckorna har jag insett att jag har börjat att andas igen, slappna av och få tillbaka glädjen. Mitt liv har varit en berg och dalbana de senaste 2åren med stor sorg. Men nu, efter stallbytet i början på december, känner jag glädje. Hästarna är mitt andrum och jag älskar att gå i stallet och pyssla kring hästarna. Jag har också ridit mer den senaste tiden när det funnits möjlighet till det. Idag gick jag och myste i hagen med mina 3 trots att det blåste halv storm. Så skönt
Nej inomhus, fönster mot norr. Har en utomhus i kruka som stormtrivsUtomhus i kruka? Älskar också murgröna.
Åh, vad härligt att läsa!
Sorry att jag var så kortfattad. Menade; om det inte funkar inne kan du kanske prova utomhus i kruka. Min från höstgruppen står fortfarande på balkongen vid gott mod och jag brukar plantera om den ner i vårgruppen när det är dags.Nej inomhus, fönster mot norr.
Ah, ja jag har inte världens grönaste fingrar får jag erkänna. Ibland glömmer jag bort dem lite. Edit: Växterna, inte fingrarna. De sitter där de sitter, som tur är.Tror man måste spraya dem med vatten varje dag. Mina har inte fått spinn sen jag började med det.
Haha, jag var lika kortfattad lade till sen att jag faktiskt har en ute ju, som mår kanon!Sorry att jag var så kortfattad. Menade; om det inte funkar inne kan du kanske prova utomhus i kruka. Min från höstgruppen står fortfarande på balkongen vid gott mod och jag brukar plantera om den ner i vårgruppen när det är dags.
Jag har också haft boendestöd här. Så nu är det dammsuget och så är disken fixad och diskbänken ren. Det känns bra.Haft boendestöd här idag. Jag kunde äntligen ta itu med nattduksbordet. Där låg en massa smågrejer, damm och 16 pennor.
Kom på att jag ju har en pennburk så tog fram den och satte pennorna i den, så nu ligger de inte utspridda.
Det blev fint!