Portugisiska träns

bigganl

Trådstartare
Nu gör jag ett nytt försök. (3:e) med att fråga om någon vet vart man kan köpa snygga portugisiska/spanska träns med lite dekorationer? De tidigare trådarna har försvunnit. :confused: Någon svarade som tillverkade sådana själv och som tänkte lägga ut bilder. Du som gjorde det kan PM:a mig eller maila bilderna om det kanske inte är lämpligt att lägga ut dem här.
Om någon känner till flera inköpsställen än Kaupre så PM:a mig gärna.
/Biggan
 
Sv: Portugisiska träns

Rörmossen rear ut det sista i sitt lager. Kanske går att fynda nåt där?

/T
 
Sv: Portugisiska träns

Jeg fikk laget et custom hodelag i Portugal som er utsmykket, men ikke fullt så mye som show-hodelagene. Man kan få avtagbar neserem og hakerem, bestemme farger, hvilken type spenner, etc.
IMG_1279.jpg

Om noen er interessert så ligger det på ca. €100 inkludert porto til Sverige. Om man ønsker mer/mindre utsmykninger kan det ordnes. De er håndlaget på bestilling. PM meg om noen er interessert :)
 
Sv: Portugisiska träns

*Knapplån*

Snälla, lägg inga länkar till företag på forumen. Sitter ni inne med bra länkar, så PM'a inte bara varandra, lägg länkarna på bukefalos länkarkiv så att alla an få glädje av dem. Glöm inte att ange barock och Akademisk Ridkonst som sökord, så att vi kan hitta dem.

Jag håller på att övertala Gunnar om, att få en länkrubrik som heter barockutrustning, utrustning för Akademisk Ridkonst eller liknande. Men än så länge får vi väl lägga länkarna under Butik.

Mvh

IngelaH
moderator.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 394
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 304
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 185
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp