Poröst torrfoder

Magnusson Meat and biscuite. Det är ett bakat foder och kulorna är porösa. Perfekt som promenadgodis tycker jag då det inte sväller lika mycket i magen som en del annan torrfoder.

James Wellbeloved har jag funderat på :)
Magnussons har jag testat men då fick hunden en allergisk reaktion så det har jag inte vågat prova igen.

"Mellanporöst" är Earthborn Holistic Meadow Feast Lamb. Det är hårdare än Magnussons, men inte lika hårt som många andra torrfoder. zozoo.com och hemfoder.se har Earthborn och det finns i 2,5 kg påse. Just denna sort kan passa allergiska hundar. Just nu är zoozoo.com billigast 254 kr för 2,5 kg.
Fodret får bra betyg hos dogfoodadvisor.com

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
549
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
345
Senast: Sel
·
Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god...
2
Svar
31
· Visningar
2 694
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min lilla cockerblandning är då bra kräsen med mat Min förra golden åt ju allt så nu står jag rådvill. Ville inte äta royal canin...
Svar
10
· Visningar
598
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka