K
Klosis
Efter en mycket bra säsong så är det tyvärr så att kusken som kört blit för gammal. Hon har tävlat o jag tränat. Har en tjej som hjälpt mej att rida o köra ibland, som tog licens i höst med min ponny. Det var väl sagt att hon ska tävla henne sen ev. men nu har hon köpt en gammal ponny som hon håller på med så hon är bara här någon gång ibland.
Det var ju meningen att hon skulle hjälpa till att träna åxå när hon skulle tävla. Då känns det ju bättre för mej att jag sätter upp en rutinerad kusk i stället när jag får sitta o träna själv! Eller vad tycker ni?? Jag strävar ju efter att min ponny ska komma ner i tider o få bra placeringar för framtiden när hon ska gå i avel..
Ge mej nåt råd, hur mycket ska hon hjälpa till o träna tycker ni??
Det var ju meningen att hon skulle hjälpa till att träna åxå när hon skulle tävla. Då känns det ju bättre för mej att jag sätter upp en rutinerad kusk i stället när jag får sitta o träna själv! Eller vad tycker ni?? Jag strävar ju efter att min ponny ska komma ner i tider o få bra placeringar för framtiden när hon ska gå i avel..
Ge mej nåt råd, hur mycket ska hon hjälpa till o träna tycker ni??