Ponnyn bockar vi igångsättning av galopp..!!!

B

bema

Min lilla ponny vill inte galoppera när man sitter på den annars kan hon galoppera är hon bara envis eller ska man tro att hon har ryggont och sluta försöka fatta galopp:confused: HJÄLP::!!!!!!

Sv: Ponnyn bockar vi igångsättning av galopp..!!!

Lämpligt är väl att du tar ut någon (veterinär, Equiterapeut, Fysioterapeut, Kiropraktor etc) och undersöka hästen;) Det kan vara så att sadeln inte är bra...:cool:

Sv: Ponnyn bockar vi igångsättning av galopp..!!!

sadlen har vi redan udersökt och den är det inte nått fel på det harr en fårulls padd under också så det gör nog inte så ont:bump:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 738
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30