Ponnymusik!

_Stella_

Trådstartare
Hej! Jag ska fixa lite bra musik som man kan lyssna på på dressyrträningarna, men de enda tips jag har hittat är för stora hästar. Jag har en d-ponny med inte så jättestort steg, han är mörkbrun och ganska kraftig... Ser lite ut som ett jättestort russ :D Har ni några tips på musik som kan passa då? Jag gillar typ lite house-musik, men det passar inte så bra till dressyr kanske... Och såna där "maffiga" låtar passar ju inte alls ponnysteg :crazy: Ge jättegärna förslag!

Sv: Ponnymusik!

Det beror ju på exakt vilken musikstil du vill ha...Men kanske Enya - Wild Child eller Enya - Only Time skulle vara något? Ganska lugna låtar, inte så "maffiga" men inte heller sega eller så.

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
950
Senast: Gunnar
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: Lutten
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 102
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?