Ponnygalopp på Jägersro 2012

matildamilton

Trådstartare
Vet någon om det blir ponnylöp på Jägersro under 2012 och när??
Måste man kvala till löpen, eller är det bara att anmäla sig förutsatt att man har liciens??

Sv: Ponnygalopp på Jägersro 2012

Spana in ung galopps hemsida för tävlingstermin och propositioner. Brukar komma i början av året. På hemsidan står det också allt som man behöver veta om kval etc. Men om du och ponnyn har kvalat=har licens så behövs inga ytterligare kval för att starta i vanliga löp. Ponnyn måste också ha en tränare (=normalt ägaren) som har licens.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir...
2
Svar
25
· Visningar
4 458
Senast: Mahonia
·
Skola & Jobb Jag jobbar idag halvtid på ett svenskt universitet (med undervisning). Exempelvis är vi nu under höstterminen tre stycken som jobbar 50%...
2
Svar
26
· Visningar
2 805
Senast: As_Vegas
·
Hundhälsa Ursäkta detta långa (röriga?) inlägg. Vi har en jättefin tik som vi är fodervärd åt. Hon är av en ras som behöver mycket mat och...
2
Svar
20
· Visningar
3 454
Senast: vallhund
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar