Ponnybus killtråd

P

PonnyBus

Ja har ett litet problem.. Jag vet inte om jag orkar med min partner längre..

Han har börjat lukta apa ur munnen det senaste och igår så fes han rakt ut :eek:
Inte nog med att han alltid snor kuddarna och tar upp hela sängen, när jag vill sova håller han alltid på och slafsar och vill gosa.
Snarkar gör han oxå och ja stör mig på att han jämt andas så högt.

Han är skitjobbig med dörrar. Öppna dom det kan han men fan aldrig stänga dom. han vägrar använda toaletten och hur frächst är det med kattlåda lixxom?!

Han ska alltid ha bästa platsen i soffan och allt är alltid på hans villkor.

Ja har fått nog - vad ska jag göra med odjuret?

Sv: Ponnybus killtråd

jaa funderar på det. Han e fan för krävande. Som ett jävla husdjur.

Åhhh, jag skrattar så jag har kramp i hela kroppen!:bump: Låter så likt min pv alltså:rofl: . Love him:love: :love: (Fast min luktar inte äckligt ur munnen:D .)
(oh ja, jag försod att det var din katt. Men först trode jag nästan att du pratade om din pv.)

Hahaha, om du inte hade skrivit kattlåda hade jag aldrig fattat att det var en katt du pratade om.

hahahaha jag trodde seriöst du pratade om din pojkvän haha sen blev jag fundersam, och sen osäker!!

Vi har vart ihop i 13 år nu och han har inte friat än :/ Är det mig det är fel på? :angel:

Det är mig han älskar! det är därför!

Vi har vart ihop i 13 år nu och han har inte friat än :/ Är det mig det är fel på? :angel:

jag lever i ett förhållande med två killar o en tjej då jag... dock är de faktiskt riktigt goa ännu... men de är ju rätt unga (snart 2år) så vi är väl in nån sorts nyförälskelse fas än!! :D man brukar ju kunna ha överseende med de mesta då... ;) :) :o

Liknande trådar

Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 528
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Alla vet väl att kattmänniskor är slöa av naturen, därför ska jag - mästerkatten - tipsa om lite sätt att pigga upp dom på! Alla...
Svar
11
· Visningar
1 521
Senast: bananabambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna