Ponnyakuten är tillbaka

Sv: Ponnyakuten är tillbaka

Åh jag har undrat när det skulle börja :bump: Jättekul att se relation och förståelse mellan ryttare och ponny förstärkas :)

Ja, det skulle verkligen vara intressant att få se vuxna få hjälp med sina hästar.

Kram, Maya

Framför allt de vuxna som kan allt-vet allt, det skulle bli en tämligen spännande serie :devil:

Det var i de banorna jag tänkte. :angel:
En del har verkligen svårt att erkänna sina fel och tänka om och det skulle vara intressant att se hur de löser det.

Kram, Maya

Ja, fast då hade det knappt blivit ett hästprogram utan snarare Morden i Skåne. :D

Ja men mordserier är ju omåttligt populära! Släng in ett par vampyrer och en varulv oxå så är tittarsuccén ett faktum! :D

Ja men mordserier är ju omåttligt populära! Släng in ett par vampyrer och en varulv oxå så är tittarsuccén ett faktum! :D

Så länge (Tobbe Larsson) andas! :D

*KL*

Superkul med en ny säsong!

Undra hur många avsnitt som hinner visas innan det kommer upp X antal trådar här om alla fel dom gör? :angel:

Jag tycker det ska blir alldeles jättekul å se en ny omgång... så himla kul å se ungarna och deras hästar utvecklas tillsammans.... Å jag hade gärna kollat på en vuxenversion av det hela me'....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Är det dags att våra ridsportmedier börjar lyfta fram det positiva i vår sport och rapportera om tävlingar och göra hemma-hos-reportage...
Svar
0
· Visningar
87
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Otherside
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 114
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar