Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker överlag att säsongen varit ganska hattig, har inte verkat som att det funnits en röd tråd. Tränare som inte vet att andra tränar med hästen, utrustning som plötsligt ändrats utan kommentarer, flera olika tränare med olika upplägg och sådär. Och som vanligt känner jag om klippning och musikläggning. Jag får nog inse att det inte är ett program för mig.
Jag är typ kär i Anna! Gud vad jag gillar den kvinnan, och jag vet inte riktigt vrf ens. Hon är så rak och rejäl på något sätt.
Gillar hennes sätt med barnen och hela hennes utstrålning.
Ja men verkligen! Hon är så naturlig, rolig, säker i sig själv och såklart norrlänning!
Älskade scenen i slutet när dem filmar henne och man hör hennes röst:
"Hur orkar han med sig själv?"
Och sen går och Tobbe står kvar och rabblar upp alla PA-deltagare!
SVT skulle göra sig själva en stor tjänst genom att plocka in hästkunniga personer när de redigerar och klipper programmen sen, för då skulle sammanhangen passa ihop mycket bättre.
Har upptäckt att Ponnyakuten 3 går i repris på ettan nu, om det är någon som missat det. Har kollat ikapp på svtplay, kanske fler än mig som missat tidigare säsonger
Hästmänniskan
Idag var jag och hälsade på ett stort inackorderingsstall i närheten av mig och kollade in deras nya ridhus. Med mig hade jag dottern på...
Kläder & Bli fin Några till från helgen..
Chanel - Chance eau tendre
Trots att jag hade den på mig i lördags minns jag inte riktigt hur den luktar. Vet...
Ekonomi & Juridik Ta kontakt med föreningen och förbered dem på att det kommer en gåva. Var tydlig med att det är föreningen som får gåvan och om den är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.