Ponny hackamore?? Vart finns dem?

Etoile

Trådstartare
Är ute efter ett s.k 'ponnyhackamore', alltså ett milt med korta skänklar. Gärna i strl cob, eller en strl som passar en häst som i vanliga fall har cob i träns och 10,5 i bett.. Svart med silverfärgade skänklar ska det vara. Gärna i sthlm eller ngn. stans där det inte är dyrrt att beställa.. Någon som har ngt. tips???? :confused:

Sv: Ponny hackamore?? Vart finns dem?

Jag köpte ett svart "ponny" hackamore med silverskänklar på granngården för 149 kr tror jag det var. Storlek full men det sitter fint på min häst som har storlek cob på huvudet och 10,5 i bett.

Ok, får väl åka en vända till "GG" då... Lillhästen får inte tag på det hos sina leverantörer, det är slut där..

Eko i Länna har. Där köpte jag mitt, har för mig jag gav 129:- för det. Det är i brunt läder (finns även i svart) och har fodrad/paddad platta över nosen samt silverfärgade skänklar. Helnöjd med det! :love:

Fast de har väl bara den i syntet? Det i läder är ju med långa skänklar...

Liknande trådar

Utrustning Har haft ett längre riduppehåll pga unghästar men är nu igång igen. En del av min gamla utrustning passar inte, jag har flera hästar nu...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: diamonia
·
F
Utrustning Jag ska köpa ett nytt träns och jag skulle behöva tips på vad jag bör köpa - och vad jag inte bör köpa. Jag är ute efter ett svart...
Svar
11
· Visningar
1 137
Senast: Fire-Eye
·
Foder & Strö Sitter i en liten jobbig situation... Min lilla systers kompis har en häst eller snarare hennes familj har "alldeles för många" hästar...
Svar
14
· Visningar
1 973
Senast: Zab
·
Dressyr Vad har ni för tips på kandar och bett till Izzy? För någon dag sen så bestämdes det att jag ska fortsätta rida och tävla Izzy istället... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 429
Senast: DressyrPower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka