Ponny - EM

S

svea08_

Hannes och Mustang leder efter dressyren! Louise ligger runt 25 plats. De andra längre ned! Hoppas nu att de håller i sig! Skulle ju va kul med en svensk medalj! :bump:

Sv: Ponny - EM

hmm.. vet inte säkert men e de inte som MSVA här i sverige? bara att det är maffigare, mer tekniskt å längre banor.
är det så så är maxhöjden 100 cm i terrängen och 115 i hoppningen..

kan fråga Maria sen..
:banana:

msva:n i trossnäs är ca 110 och den banan säger de är för att förberada ponnyryttarna för EM så jag tror det är högre än 1 meter i terrängen....

okej=) jag e inte så jätteinsatt.. men då e de säkert 110 :)

Hannes ligger tvåa efter terrängen fick bara lite tidsfel så han tappade ledningen men än är det inte kört -Han har chansen imorgon att återta ledningen!!
Frida och Lillefot felfria i terrängen Maria och Fokus också endast två tidsfel .Louise och Lady Vanessa fick ett stopp. Terese och Katitzie hade 65 staff på hinder och 14 tidsfel. Laget halkade ner till 6:e plats.... Heja Hannes och Mustang!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hannes sa att han va nöjd me dressyren igår :) och va annat skulle man vara om man fick 73% i dressyren på ett f. EM! :) hehe..

håller tummarna för honom i mårron ;)

therese ramlade av i terrängen stackarn !!

tror inte laget har nån chans längre tyvärr men vi får hoppas på Hannes! han rider bäst under press så.. :bump:

Hannes och Mustang tog nyss EM silver.!!!!Laget blev fyra

Ah, antligen kommer Sverige pa framfotter. Silver forra aret i hoppning, och silver detta aret i falttavlan!! :banana::banana: :banana:

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 367
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sveriges Victoria Jensen hoppade hem ett brons i Belgien när de individuella medaljerna i ponny-EM i hoppning fördelades på söndagen...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vilken bronsbragd! Det svenska ponnylaget kammade hem en tredjeplats på ponny-EM i dressyr i Opglabbeek, Belgien. Det var Sveriges...
Svar
0
· Visningar
84
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
124
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka