Sjukt bra ridet. Jag är stolt fast jag bara sitter och tittar på. Jag smackade vid de rätta tillfällena.
Tyckte inte det såg ut att behövas smackas så mycket, snarare lite "ptroo" ibland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt bra ridet. Jag är stolt fast jag bara sitter och tittar på. Jag smackade vid de rätta tillfällena.
Tyckte inte det såg ut att behövas smackas så mycket, snarare lite "ptroo" ibland
Verkar inte som att de har något alternativ till smala hindret i vattnet? Lite synd, det var ju två st som fick 3 stopp där nu.
VA? Det fanns ett alternativ?
Innan Svenskan, Hoppenhof's Canda
Aha, missade det på stammen. Hopplöst dålig på internationella stammar...
Önskar att fler skrev ut ras. Även om jag inte hört om brandenburgare på terrängbanan tidigare?
Jag tror inte att det är samma som halvblods-brandenburgare, utan mer att varje tysk region också har eget ponnyregister typ som med halvbloden.
Aha! Typ som svensk ridponny fast från brandenburg.
Hmm, jag tror inte något sådant finns. Kanske vet du mer?Jag tror inte att det är samma som halvblods-brandenburgare, utan mer att varje tysk region också har eget ponnyregister typ som med halvbloden.
Hmm, jag tror inte något sådant finns. Kanske vet du mer?
Tack! Kollar runt lite och det blev jättekomplicerat jättefort DSP är ju, ehm, "nytt" med min måttstock mätt.Jag vet inte om alla förbund har det. Men just Brandenburg verkar ha en avdelning för DSP och en för ponny.