Polska vagnar?

snurran

Trådstartare
Fick för ett par år sedan ett erbjudande att köpa en polsktillverkad speedcart, sprajtans ny, för ett ruskigt bra pris.

Vet någon var i Polen man kan få tag i dessa vagnar?
Finns någon hemsida?

Har provkört en sådan vagn och den var så otroligt mjuk och härlig att köra, man kunde ändra läge för benen så att man antingen satt som "vanligt" eller i stolsits.
Sedan kunde man köpa skaklar en och en osv.

Sv: Polska vagnar?

Jag tror att travtränaren Sune Fröwall (Stockholm) har köpt sådana från Polen, så han vet nog var man kan få tag på dem.

Finns en kring axevalla som importerar och säljer polska vagnar till mkt bra pris, har lite bilder på dom om du vill se

Pegasus Hästshop på Umåker säljer polska träningsvagnar... Väldigt bekväma och prisvärda!! :) Jag vet inte om vagnarna finns med på HEMSIDAN men där finns iallafall tel.nr och mejladress...

Kika in HÄR så får du en lite aning om hur dom ser ut, finns andra modeller som jag inte har bild på, bilderna är från en gammal brochyr jag har.

Och man kan köpa skalmar lösa till dom
Telefonnummret har jag, PM'a om ni vill ha det....

nilema skrev:
Kika in HÄR så får du en lite aning om hur dom ser ut, finns andra modeller som jag inte har bild på, bilderna är från en gammal brochyr jag har.

Och man kan köpa skalmar lösa till dom
Telefonnummret har jag, PM'a om ni vill ha det....

Vi köpte en ponnyrockard åt vår shettis av honom (måste vara samma person) och vi är jättenöjda med både pris, vagn och bemötande. :)

// Suzanne ps. Det går att få reservdelar till vagnarna också ds.

Senast ändrad av en moderator:

Precis dom vagnarna!

Och så är det ju inte alltför långt till Piteå från där jag bor heller.

Ja, tack, jag tar gärna telefonnumret!

Hittade inga vagnar på sidan, men däremot en grimma jag suktat länge efter! :)

Liknande trådar

Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 283
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: Loons
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 305
Senast: Mezcal
·
Trav Jag går i tankar om att köpa en ny träningsvagn nu när hästen har sprungit in pengar för att betala en :) Jag kör just nu med en...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka