Silver Girl
Trådstartare
Var för några år sedan med på "polishästträning" på ridskolan jag red på då. (Vet inte riktigt vad jag ska kalla det, det var en ridande polis som hade uppsutten träning med både ridskoleryttare och privatryttare i smågrupper. Vi fick vifta med flaggor, gå över och under presenningar, förbi rökmaskin m m).
Det var jättekul och intressant samt bra för hästarna.
Nu har jag egen häst och bor på annan ort, men jag skulle vara väldigt intresserad av att försöka få någon liknande träning till min klubb. Har sökt på nätet men inte hittat någon så nu vänder jag mig till Buke.
Någon som vet om detta fortfarande finns och var man kan hitta det? Om ni har adress till hemsida eller annan kontaktinformation få ni gärna skicka ett PM, så det inte räknas som reklam.
Det var jättekul och intressant samt bra för hästarna.
Nu har jag egen häst och bor på annan ort, men jag skulle vara väldigt intresserad av att försöka få någon liknande träning till min klubb. Har sökt på nätet men inte hittat någon så nu vänder jag mig till Buke.
Någon som vet om detta fortfarande finns och var man kan hitta det? Om ni har adress till hemsida eller annan kontaktinformation få ni gärna skicka ett PM, så det inte räknas som reklam.