Polisen söker ägare till ett brunt sto

(Ridsport)
Polisen i Solna fångade en lösspringande häst på onsdagsmorgonen och behöver kontakt med ägaren. Det handlar om ett brunt sto som för närvarande finns på polishögskolan i Solna. Polisen ber alla hästägare kolla om de har sina hästar hemma. Saknas ett brunt sto ring 114 14.

Läs mer...

Sv: Polisen söker ägare till ett brunt sto

Undra vilken färg hästen egentligen har :p

Diggar det här förresten "Polisen ber alla hästägare kolla om de har sina hästar hemma" hahahahah :D

:)
Jag kollade i morse, och jag har alla hästar i hagen, men det är nog synd att säga att jag har alla hästar hemma ;).

Hoppas de hittar ägaren..
/U

Man kanske ska passa på att ringa. Jag gillar bruna ston

Det var ju en fux visade det sig.

Alla hästar ska väl vara chipmärkta nu för tiden?

Senast ändrad:

alla hästar hemma tjohoo... :idea:
tror mej i detta läge veta vem den förrymda är, såg notisen nu, he-he :rofl:. dock tur att den är välbehållen n.b kladruby

*kl*

Får hoppas att den kommer hem snart.

Men hästen torde väl kanske kommit från Rotebro-området el möjligen Upplands Wäsby med tanke på vilken liiiiiten väg (vid Sörentorp) som Polishögskolan ligger på :D

Finns en del stall bara någon kilometer därifrån. Undrar om ägaren hittats ännu? Man bör väl märka ganska snart att ens häst saknas, iaf efter ett dygn.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Forskare vid SLU vill få ökad kunskap om sjukdomen ekvint metabolt syndrom (EMS). De söker nu kontakt med ägare till hästar som...
Svar
0
· Visningar
704
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 651
Senast: Reville
·
Hästmänniskan Vill bara berätta om gårdagens äventyr, om hur det faktiskt fungerar smidigt. På morgonen/förmiddagen kom en granne gående. Han ville...
Svar
1
· Visningar
1 187
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Polisen i Solna fångade en lösspringande häst på onsdagsmorgonen och behöver kontakt med ägaren. Det handlar om en fux med...
Svar
0
· Visningar
1 362
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama