Polisanmäla strypgrepp på skoltid.

Sv: Polisanmäla strypgrepp på skoltid.

Hoppas att allt löser sig för din pojke. Jag skulle skämma ögonen ur mig och inte våga visa mig ute om jag hade skolbarn som inte kunde bete sig vettigt mot barn och vuxna. Det verkar som att många föräldrar blundar för vad deras barn gör. Jag jobbar på skola och ser alltför ofta hur föräldrar brister i sitt ansvar. De låter sina barn springa ute om kvällarna utan tillsyn, få lägga sig när de vill, läxor är inte viktiga osv. Tänk om föräldrar kunde lägga sina intressen åt sidan medan barnen bor hemma och engagerar sig i dom istället. Visst ska man ha intressen men i lagom dos. Hoppas att soc tar tag i det här med pojken och att de lär föräldrarna att vara föräldrar med allt vad det innebär.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 692
Senast: Lhas
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 170
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 192
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama