Polis utbildningen - svenska provet!?

M

MoonLady

Har sökt till polis högskolan, och imorrn ska jag göra ett svenska prov!! Är JÄTTE nervös :crazy:! Är det nån här som gjort provet som kan berätta hur det går till?, vad det innehåller osv....? tacksam för svar

Jag föreslår att du börjar med att skriva ihop de ord som ska skrivas ihop... Polisutbildning, svenskaprov, jättenervös osv...

Lycka till!

??? Det var ju inte mycket svar på min fråga! Bespara mig dina sarkastiska svar tack! Provet gick jättebra iallafall :p kan du inte svara väluppfostrat så låt då istället bli.... :confused:

Det var inte meningen att vara elak, utan jag påpekade bara något som jag anser viktigt! Och jag önskade dig faktiskt lycka till, och det var helt ärligt menat!

Sv: Polis utbildningen - svenska provet!?

"Svenskprov"...

På kallelsen så står det fö. "Svenska prov".

Har sökt till polis högskolan, och imorrn ska jag göra ett svenska prov!! Är JÄTTE nervös :crazy:! Är det nån här som gjort provet som kan berätta hur det går till?, vad det innehåller osv....? tacksam för svar

läsförståelse. Jag skall söka i höst:D

Varför damma av en så gammal tråd? Och vad gör den på Hästverksam?

Haha oj, hade inte sett att den startades 2003:P Såg bara inlägget före mig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 323
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 620
Senast: gulakatten
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 129
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25