Polebendingpinnar???

Texaz

Trådstartare
Nu ska vi börja träna polebending, men vilka slags pinnar ska man använda sig av?
Finns det färdiga att köpa, eller hur tillverkar man dom lättast. Det ska vara av tävlingsmodell och alltså även kunna användas i klubbens tävlingsverksamhet....

Förslag mottages tacksamt!!!:bow:

Sv: Polebendingpinnar???

Nu ska vi börja träna polebending, men vilka slags pinnar ska man använda sig av?
Finns det färdiga att köpa, eller hur tillverkar man dom lättast. Det ska vara av tävlingsmodell och alltså även kunna användas i klubbens tävlingsverksamhet....

Hej
Jag använder mig av dom oranga vägpinnarna och dom har jag tryckt ner/fast ismå runda träplattor. och dom står bra om man inte rider imot el över dom då trillar pinnen.

På Hjoko har dom köpt slalom pinnar... och gjutit fötter i cement som dom sedan kan STOPPA NER pinnarna i...

Ta hinkar alt. burkar ilagom storlek som gjutformar. Gjut betong i dessa glöm ej fästen för pinnarna. Ta exempelvis snöstolpar eller pvc rör till pinnar.

Men Texas då , funderar du på att ställa upp på rhc?:bump:
Jag kan utmana dig i den längsammaste tiden:cool:

Haha, ja DET kanske jag skulle fixa!!!!!

Hmm, måste få pållen fräsch först bara, säger bara KANSKE!!!!

Dock har vi några grabbar i klubben som har för avsikt att försöka spöa Freter:angel:, jag säger bara LYCKA TILL:p:rofl:

Haha, ja DET kanske jag skulle fixa!!!!!

Hmm, måste få pållen fräsch först bara, säger bara KANSKE!!!!

Dock har vi några grabbar i klubben som har för avsikt att försöka spöa Freter:angel:, jag säger bara LYCKA TILL:p:rofl:
Jasså! vad har dom för hästar?

Äsch dom är MÄN förstår du och kan SJÄLVKLART rida skjortan av en TJEJ!!!:rofl::rofl::rofl:

Ska bli SÅÅÅÅ kul att se!!!!! Och höra förklaringarna efteråt!!!:angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: skiesabove
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
412
Senast: Sassy
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
625
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross