Polarpads??

Sv: Polarpads??

om du menar de tjocka schabraken så kallas de Polypads, finns att köpa på tex hööks

nej nej inte schabrak.. sånna som man sätter fast i hästskon

typ plast sulor som man sätter fast i broddhålen fram i tån.. så slipper man snö styltor när man rider.. skit bra verkar dom

`varför inte använda vanliga hederliga genomskinligplast snöringar för? de är mkt bättre än svarta hårda, har ALDRIG haft styltor med dem på mina 4hästar i snörika norrland ;)

De är faktiskt skitbra att ha- vid behov. Jag har haft mina i flera år, men givetvis med begränsad användning.
Det är inget som ska sitta på hela tiden.

Jag har oxå provat deras nya fastspikbara sula, som verkligen kastar ut snön- även i skritt.
De behövs när det är is under snön- i nerförsbackar:eek:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: Lavinia
·
  • Omröstning Omröstning
Träning Vid träning enskilt, hur föredrar ni att ha framridningen?
Svar
10
· Visningar
1 725
Senast: Piaff
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsporten står inför en avgörande tidpunkt där hästens välbefinnande och ryttarens fysiska kondition måste prioriteras högre än...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama