Polarhundklubben

D

dorisdoris

Jag undrar om det är någon som har telefonnummer till utställningsansvarig på mälardal-distriktet? Jag kommer inte åt deras hemsida för den ligger nere och jag tror anmälningstiden snart går ut...

Sv: Polarhundklubben

Nope, kommer inte in på någon av de sidorna... fattar inte varför! För om du kommer in så ligger ju inte deras sida nere, och eftersom jag kan surfa på buke är ju mitt internet ok...Känns som att detta är en datorfråga nu....´

Du kanske kan surfa in dit o kolla ve som är ar anmälningsansvarig på utställningen i ARboga i höst?:bow:

Sv: Polarhundklubben

Menar du i Herrfallet, så står det ingenting om när anmälan går ut, men det bör ju inte vara förrän slutet av aug./början av sept. som anmälan går ut.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
377
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka