Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh, varför står jag inte hos dig En stallägare som bryr sig om staketNågon som har erfarenhet? Hållbarhet?
Jag har ägnat morgonen åt att slå ner stolpar och sträcka linor. Jag tänkte ändå byta staket till sommaren och nu vill jag ha nåt som funkar bra även vintertid. Hungriga islänningar stoppas inte av en pyttig stöt...
Tråden har inte gått av, det är nog det enda som gjort att det var 4 hästar kvar i hagen... Jag har nämligen rep, både bra och dåligt.@lady_vip Är det idioter i bil så är det inte så mycket att göra åt (än). Men om det är risk för lösa hundar så prova sätta en tråd närmre marken som skydd.
Hästar som blir skrämda spränger ju allt (viktigast är ju att tråden går av och hålls spänd).
Jag håller med. Å andra sidan vill jag inte att det ska blåsa i sönder heller, för när det tar i med vinden här så känns det.Jag har också rep, nästa gång ska jag nog ha något annat. Tycker inte det är kul när stolpen knäcks men repet överlever, känns som bäddad för att det ska lägga sig runt ett ben.
Det är ett speciellt elband med ledare i själva bandet, så även om det ligger snö och är tjäle får hästen en stöt av elbandet. Dessutom ska det vara mycket mer hållbart än vanligt elband.Vad är Polarband?
Jag håller med. Å andra sidan vill jag inte att det ska blåsa i sönder heller, för när det tar i med vinden här så känns det.
Tillsyn får våra också flera gånger dagligen, det är nattetid det verkar vara bekymmer.