Sv: Polar pad - nu när snösulor är på tapeten
För ca 10 år sen när dom började med båda sulorna skulle ju min kompis prova båda naturligtvis. Ingen av dom funkade då. Nu är dom nog bättre.
Men jag fick alltid rida bakom henne och kolla att sulorna satt kvar, sen när dom lossnade skulle jag ha koll vart dom hamnade. Jättekul, ibland hittade jag den och ibland inte. Vi gav upp båda projekten men utvecklingen har nog gått framåt tack vare hennes eviga försök och telefonsamtal till tillverkarna. Inte bara hon naturligtvis. Hon fick många gratisprov i alla fall.
I den vevan gjorde jag mina första glasslock.
Ja kanske, fast det känns ändå bakvänt i och med att det borde innebära att sulan rör sig betydligt mer, men vad vet jag.
KL
det fanns ju någon ny modell som låg i periferin för något år sen, ang en snösule modell också i ngt gummiaktigt material som man liksom "pluppade" in i sulan med stöd av skokanten, och som sen låg där och stötte bort snön. Någon som vet vad jag fiskar efter?
För ca 10 år sen när dom började med båda sulorna skulle ju min kompis prova båda naturligtvis. Ingen av dom funkade då. Nu är dom nog bättre.
Men jag fick alltid rida bakom henne och kolla att sulorna satt kvar, sen när dom lossnade skulle jag ha koll vart dom hamnade. Jättekul, ibland hittade jag den och ibland inte. Vi gav upp båda projekten men utvecklingen har nog gått framåt tack vare hennes eviga försök och telefonsamtal till tillverkarna. Inte bara hon naturligtvis. Hon fick många gratisprov i alla fall.
I den vevan gjorde jag mina första glasslock.