Pokémon go på ny telefon

nyttnick

Trådstartare
Mitt barn spelar Pokémon go och har kommit rätt långt i level och i fångade pokemons. Det är dags för mobilbyte från en android till iPhone (vet inte om det är relevant info).

Om jag laddar ner appen och loggar in med barnets tidigare login, kommer då all info med till nya telefonen?

Mitt barn spelar Pokémon go och har kommit rätt långt i level och i fångade pokemons. Det är dags för mobilbyte från en android till iPhone (vet inte om det är relevant info).

Om jag laddar ner appen och loggar in med barnets tidigare login, kommer då all info med till nya telefonen?
japp!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
484
Senast: sthu
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara... 43 44 45
Svar
892
· Visningar
79 512
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 889
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring
  • Hönstråden II