Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyssnar i appen Acast, den finns för både iPhone och Android och är gratisVar lyssnar ni på poddar? Alltid när jag hör om nån podd som verkar intressant så "finns den där du lyssnar på poddar" eller "där poddar finns", men eftersom att jag hamnat i fel tidsålder och egentligen hör hemma i stenåldern vet jag inte VAR det ärFinns det nån bra gratisapp?
Jag lyssnar liksom bara på olika program på P1 och P3 eftersom SR-appen är den enda jag har där jag kan hitta pratOch så några på spotify då.
Utvecklar: humor, paneldiskussioner med Deborah Frances White från The Guilty Feminist(också fantastisk!) där två lag tävlar mot the hive mind=publiken.Global pillage är hysteriskt rolig![]()
Var lyssnar ni på poddar? Alltid när jag hör om nån podd som verkar intressant så "finns den där du lyssnar på poddar" eller "där poddar finns", men eftersom att jag hamnat i fel tidsålder och egentligen hör hemma i stenåldern vet jag inte VAR det ärFinns det nån bra gratisapp?
Jag lyssnar liksom bara på olika program på P1 och P3 eftersom SR-appen är den enda jag har där jag kan hitta pratOch så några på spotify då.
Den är med underbara Linda från Genushistoriepodden, men jag har inte vågat lyssna på OBP själv pga mörkrädd.![]()