PMS - behandling?

Sofie.S

Trådstartare
Eftet två graviditeter så har min kropp överraskat mig med PMS. Redan vid ägglossningen blir jag som förbytt, jag kan verkligen inte hejda mina känslor. Blir onödigt arg och tårarna slutar inte rinna. En helt enkelt ohållbar vardag.

Någon som lever med PMS? Går ni på behandling?

Har läst lite om naturläkemedlet Jättenattljusolja, någon som har erfarenhet om det?

Eftet två graviditeter så har min kropp överraskat mig med PMS. Redan vid ägglossningen blir jag som förbytt, jag kan verkligen inte hejda mina känslor. Blir onödigt arg och tårarna slutar inte rinna. En helt enkelt ohållbar vardag.

Någon som lever med PMS? Går ni på behandling?

Har läst lite om naturläkemedlet Jättenattljusolja, någon som har erfarenhet om det?
Jag har haft jättejobbigt under klimakteriet med aggressivt beteende, depression (och svettningar och sånt som inte hör till vanlig PMS förstås). Jag tar sedan ett år tillbaka Femal balance varje dag. Ett naturläkemedel som kan tas mot pms också. Jag mår enormt mycket bättre både psykiskt och fysiskt efter att jag började med dem, och jag råder dig definitivt att prova. Jag har inte alls ångest, depressioner eller galna humörsvängningar längre. Flera års skithumör är borta i stort sett helt :)

jag har använt jättenattljusolja till o från i mer än 20 år. Det har fungerat bra för mej, men jag har rätt mild PMS (Tycker jag, kanske min omgivning inte håller med!) Började ta detta efter att min dotter föddes. Det finns ju som sagt andra tillskott att äta som är "starkare", men att få i sig tillräckligt med bra fettsyror känns ju som en början iaf.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 403
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min rädsla över ålderdomen, sjukdomar och att tiden nu börjar rinna iväg vill inte släppa greppet om mig. Jag skrev tidigare om att jag...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 752
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama