PM vid borttagning av trådar?

C

CeciliaW

Jag undrar, får man inget PM när en moderator tar bort ens tråd? Jag skrev en tråd idag som nu bara är puts väck, och det vore roligt om man blev upplyst om VARFÖR tråden försvinner istället för att den bara försvinner.. får man veta varför så kan man ju bättra sig och slipper göra om samma misstag.

Sv: PM vid borttagning av trådar?

Regeln är ju inte ny, efterlysningar är ej tillåtna på bukefalos. Jag tyckte då att tråden påminde starkt om en efterlysning, och antar även att moderatorn på aktuellt forum var av samma åsikt.

Sv: PM vid borttagning av trådar?

Boj skrev:
Regeln är ju inte ny, efterlysningar är ej tillåtna på bukefalos. Jag tyckte då att tråden påminde starkt om en efterlysning, och antar även att moderatorn på aktuellt forum var av samma åsikt.
Okej, tack för upplysningen.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 009
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
580
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka