Plötsliga transportprobem? Hjälp, mysterium!

Sv: Plötsliga transportprobem? Hjälp, mysterium!

Men shivering borde väl märkas även när han står i boxen och sådär va?

För några år sedan hade vi en häst i stallet som hade shivering, och han började ju skaka med benet när man skulle ta upp det men även när han stod still ibland.

Det här som min ponny gör i transporten liknar verkligen inte det som den "shivering-hästen" gjorde med benet... och min ponny skakar ju inte i övriga situationer, bara i transporten...

Jag tror mer och mer på min förra tränare nu när jag tänker på det, att han bara helt plötsligt fått för sig att det är för trångt och att han behöver åka brett några gånger till för att komma på att han faktiskt kan bredda.
Jag HOPPAS iaf att det är så...

Sv: Plötsliga transportprobem? Hjälp, mysterium!

kom på att jag glömde att säga:
min ena valack "sprang lite på väggarna" så vi kapade av 1/3 del av mellanväggen och satte dit en gummi matta ist.:idea:
funkar perffa,då kan dom bredda. om det nu är just det problemet dom har.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 577
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka