Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi börjar den 18e
Men om du sätter upp en lapp på anslagstavlan i skolan eller pratar med en galopplärare/ridlärare får du säkert napp snabbt och mycket? Många elever utan egen häst vill ju gärna rida lite extra.
Hej, jag är en tjej på 18 år som ska börja på plönninge nu på måndag med ettorna, jag har tidigare gått barnoch fritid på Timrågymnasium i Sundsvall. vore jätte uppskattat om någon som faktiskt går i etten där nu skulle vilja svara. Det är lite läskigt att komma ner utan att ha pratat med någon alls liksom :P. sjukt tacksam för svar
När jag gick på plönninge (samtidigt som ellinore, royalascot,) så var galoppdelen under all kritik. De fick rida på de vanliga lektionshästarna... Halvbloden alltså. De hade typ ett fullblod. Väldigt många hoppade av... Men det har säkert blivit bättre med åren! När jag gick där hade de precis startat upp galopplinjen.
Hästmänniskan
Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
Hästhantering
Min häst tycker inte om när det finns träd på ena långsidan utanför ridbanan, skyggar för dom och vill inte gå ända ut på spåret ginar...
Hästhantering
Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst.
En av våra ponnyer hatar att...
Kropp & Själ Ganska mycket folk på gymet idag men allt gick smidigt ändå. Inget pass som var särskilt speciellt bra men det blev gjort. Gjorde några...
Hundträning Det är jättekul och på min nivå är det ju även väldigt enkelt att få till att träna. Har alltid dummies eller bollar med mig i fickan på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.