Plönningegymnasiet i höst?

cutty

Trådstartare
Någon som har sökt dit?
Jag har varit där en del med mins hästar och tränat och alltid kul med sällskap :)

Sv: Plönningegymnasiet i höst?

Har du sökt?
Det finns en tråd på U, fast där är det inte om galopputbildningen iof :)

royal_ascot här på forumet har gått galoppen ett år.. om du vill prata med någon som gjort det :angel: fast hon vart inte nöjd

Nej, jag vet att inte hon var nöjd. Red mina ett flertal gånger och var/är jätteduktig!

Jaha :idea::D Då har vi nog setts nån gång, jag var med och tog bilder på Josefin när hon red den gråa på galoppbanan nån gång :)

Är du rätt så liten och går ridning? I så fall vet jag. Vet du om Josefin kommer tillbaka?

Nä det är inte jag :p
Ja jag tror att hon gör det :)

Rätt många var med och fotade...

Hoppas på att några trevliga ungdomar börjar i augusti! Via buke får jag ju ej veta mycket :cry:

Jättekul att Josefin kommer tillbaka, men kommer inga fler av de "gamla"? Vilka nya har kommit in?

Vi börjar den 18e :)
Men om du sätter upp en lapp på anslagstavlan i skolan eller pratar med en galopplärare/ridlärare får du säkert napp snabbt och mycket? :D Många elever utan egen häst vill ju gärna rida lite extra.

Hej, jag är en tjej på 18 år som ska börja på plönninge nu på måndag med ettorna, jag har tidigare gått barnoch fritid på Timrågymnasium i Sundsvall. vore jätte uppskattat om någon som faktiskt går i etten där nu skulle vilja svara. Det är lite läskigt att komma ner utan att ha pratat med någon alls liksom :P. sjukt tacksam för svar :)

När jag gick på plönninge (samtidigt som ellinore, royalascot,) så var galoppdelen under all kritik. De fick rida på de vanliga lektionshästarna... Halvbloden alltså. De hade typ ett fullblod. Väldigt många hoppade av... Men det har säkert blivit bättre med åren! När jag gick där hade de precis startat upp galopplinjen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Hästhantering Min häst tycker inte om när det finns träd på ena långsidan utanför ridbanan, skyggar för dom och vill inte gå ända ut på spåret ginar...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Buzzter
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 877
Senast: Miiikaela_
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 884
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI