Plocka fram fikonträd

Ajda

Trådstartare
Jag har övervintrat pelargoner och fikonträd i redskapsboden. Är inte säker på att de överlevt då den inte är isolerad. Så nu är jag sugen på stt ta in dem (främst fikonträden) för att se om det finns liv i dem. Är det för tidigt?

Mitt fikon står kvar på balkongen än:o Jag glömde det helt enelt ute i höstas och med lite tur klarar det sig, även om jag tvivlar (det har gröna knoppar, men har fällt alla blad).

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
472
Senast: tanten
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar