Plastrongnål

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Beauty_Boss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 264
B

Beauty_Boss

Jag har precis köpt en ny plastrongnål, eller, det är en brosh som jag köpt på en "vanlig" affär.
Broshen är ganska stor, men skitsnygg! Dock kom min mamma på en sak när jag visade den för henne, får man tävla dressyr med en sån stor nål? Finns det några speciella regler ang det?

Tacksma för snabbt svar då det är tävling i morgon och jag vill helst inte bli utesluten!:angel:

Sv: Plastrongnål

Lita inte på mig men jag har aldrig hört några speciella regler om broscher... Så den borde du nog kunna ha...!

Sv: Plastrongnål

På ponny SM för nåt år sedan hade alla väldigt stora plastrong nålar, bgt större än fem kronor var det många som hade och ngn ännu större. Kan inte tänka mig att det skulla vara några bestämmelser om det...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 272
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 411
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka