Plastrong.

J

jojjo_blondin

Hur ska den sitta? Ska man göra en slipsknut eller ska den vara som den är? *Fattar noll*
Fick inget svar på utrustning, så jag frågar här där ni som tävlar dressyr håller till.

Mvh Janna

Jag tycker det är finast när man gör en så att säga knut :p
Svårt att förklara :crazy: eller så lägger man dom i kors och sätter fast med plastrong nålen.

Försökte hitta en bild på vad jag menar men hittar ingen bättre än den här

regnskur%20,.jpg

Man lägger lixom banden i kors och så fäster du med plastrong-nålen. Banden ska inte vara helt raka och spända utan ska "sticka upp" lite uppåt...
Blev du ngt klokare... :rofl:

Hehe.. nej :cool: . Men jag ska se om vi typ kan göra någon knut eller nåt. Ska höra med min tränare också :)

Liknande trådar

Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 215
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 887
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
385
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023