Plastmatta

R8n

Trådstartare
Vart kan man köpa en hyffsat billig liten bit plastmatta? alltså plastmatta som används som golv. Gärna i närheten av Gävle om det finns nän därifrån som vet :)

Sv: Plastmatta

På större byggvaruhus fanns förr i tiden enorma rullar plastmatta som skars till åt köparen. Finns det fortfarande borde man väl kunna köpa även en liten bit. Annars borde de kanske på byggvaruhuset kunna hänvisa dig till något ställe.

Sv: Plastmatta

Jag köpte en ful stuvbit matta eller våtrumstapet till mig när min hund skulle ha valpar. Hade den som skydd till golvet. Kostade inte spec mycket :)
Handlade i en golvaffär :)

Liknande trådar

Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
317
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
516
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 518
Senast: Marita73
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
478
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka