Planlösning för stall?

E

Eccentric

Någon som har en smart planlösning för ett stall med 4 - 6 boxar?

Vill se massa bilder, ritningar/skisser, gärna med mått också! :)

Tacksam för svar

Sv: Planlösning för stall?

Då jag inte vet hur man lägger in bilder så gör jag så här i stället. gå in på www. stallpikeur.se och gå in på stall så ser du vår stallritning
Det är sju platser men du kan ju alltid ta bort en box och göra mer förvaring eller nåt

tack så mkt! ska gå och titta genast :D

fler?

Det fanns en jättelång tråd tidigare på gnägg med skisser ritade i programmet Sketchup, den verkar tyvärr ha försvunnit nu, men här kommer mina bilder igen i alla fall.

2dlitenbild.jpg

2dgrafikliten.jpg

Gud va fint erat stall såg ut att bli. Om man inte skulle bo i sthlm skull jag gärna vilja ställa upp hästen hos er!

Det fanns en jättelång tråd tidigare på gnägg med skisser ritade i programmet Sketchup, den verkar tyvärr ha försvunnit nu, men här kommer mina bilder igen i alla fall.

2dlitenbild.jpg

2dgrafikliten.jpg

detta var min skiss oxå fast med "bara" 4 boxar och ingen soplspilta

2dlitenbild.jpg

2dgrafikliten.jpg

detta var min skiss oxå fast med "bara" 4 boxar och ingen soplspilta

Jaha, jo jag letade runt lite men hittade inget bland de andra trådarna.

Ditt stall såg jättefint ut, säger som föregående talare att där skulle jag också kunna stalla upp min häst! :)

Vad är det där programmet för ngt? Är det nåt man kan ladda ner från internet eller kostar det? Verkade intressant!

Jag har för mig att det gick att ladda ner gratis. Gör en sökning så kanske det kommer upp...

Liknande trådar

Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 502
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 617
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
762
Senast: MiaMia
·
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
1 006
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V