Planerings/inredningsprogram

Caramba

Trådstartare
Finns det något bra program där man kan göra en ritning av lägenhet (eller enbart rum) och rita upp sitt möblemang i det? (eller ja typ lagom stora fyrkanter för t.ex. soffa, säng, bord, bokhyllor)

Sv: Planerings/inredningsprogram

Google Sketch Up. Tar lite tid att lära sig men du kan bygga, måla, lägga golv och importera möbler i en ritning som du kan snurra runt och se ur olika vinklar (3D). Gratis är det så det kostar ju inget att testa :)

Sv: Planerings/inredningsprogram

Det programmet är riktigt roligt :)
Man kan göra allt helt skalenligt om man vill.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 679
Hemmet Jag blev så glad av ett inlägg i en grupp på fb där en person visade hur hon hade fixat sin soffa så att den lätt gick att göra om till...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 703
Senast: Enya
·
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat