Planer för ridskola i Vara Horse Arena

Sv: Planer för ridskola i Vara Horse Arena

Hoppas verkligen detta vansinnes bygge stoppas innan hela vara bygden går under...:confused::(
 
Sv: Planer för ridskola i Vara Horse Arena

Nån som vet vad det kommer att kosta ca? Bara det inte blir som med arenan i Vänersborg... Från början ca 90 - 140 miljoner, nu runt 234 - 240 miljoner.
 
Sv: Planer för ridskola i Vara Horse Arena

Är rädd för att det kommer stå öde och ingen har råd att vara där. Eller att det kommer vara en snobbanläggning så det inte blir det det var tänkt att bli. Min personliga åsikt är att dom skall lägga ner hela shiten innan dom försätter sig i större problem än vad dom redan har. Jag tror inte ett smack på det.
 
Sv: Planer för ridskola i Vara Horse Arena

Jag tycker det är kul att man satsar lite på ridsporten i kommunen, men frågan är om man inte tar sig vatten över huvudet med en sån här stor arena. Samtidigt lägger man ner både skolor och äldreboenden. Å andra sidan är det väl meningen att kommunen ska dra sig ur snart. Hur det blir med de där 15 m kr som det pratats om att kommunen ska skjuta till varje år vet jag inte.
 
Sv: Planer för ridskola i Vara Horse Arena

Jag tycker nog att man skall satsa pengarna på de gamla och sjuka istället för någon form av "hobby" sjukt att kommunen ville lägga pengar på sånt här krims krams istället för skola och äldrevård:mad::mad::mad:
 
Sv: Planer för ridskola i Vara Horse Arena

Jag har inte sagt att jag är mer för VHA än äldreboenden. Diskuterar mest hur det ser ut eftersom jag själv inte masat mig till något kommunfullmäktigemöte på ett par år
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 712
Senast: L(i)FE
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 024
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 415
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp