Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har i vardagsrummet, det är det enda rummet där garanterat alltid är öppet. Har köpt en stor med öppningen på ovansidan. Sköter man den tycker jag inte det är så ofräscht faktiskt.Var har ni placerat kattlådan?
Jag tror jag behöver skaffa en låda till, men jag vet inte vad den ska stå. Har två lådor idag, en på toaletten och en i badrummet.
Var ska jag ställa den tredje lådan? Känns inte så fräscht att ha den i vardagsrummet direkt..
Jag har mina på en fluffig matta, den verkar samla up det mesta.Ni har inga problem med att det blir sand överallt?
Har lådor med ingång från taket och tycker det är sand över hela golven..
Ni har inga problem med att det blir sand överallt?
Det är det som får mig att tveka inför att ha lådan någon annanstans än på toaletten..Tycker det blir sand överallt oavsett var man har den.
Lägg en badrumsmatta eller liknande under lådan? Ifall Någon som bajsar fel ibland brukar bajsa nära lådan tänker jag.Har inte kommit till skott och skaffat en låda till än. Var inne i lokala lantmännen, men de hade inga. Så jag får åka in till centralorten och shoppa loss. De verkar inte ha något emot sanden, så jag börjar väl med att möblera om lådorna.
Men en något otrevlig sak slog mig. Vi har heltäckningsmatta i trappan och hallen (inte entré-hallen, utan ovanför trappan-hallen) så om någon, jag nämner inga namn, bajsar fel blir det inte roligt..
Det kan vara allt från intill till andra änden av rummet..Lägg en badrumsmatta eller liknande under lådan? Ifall Någon som bajsar fel ibland brukar bajsa nära lådan tänker jag.
Edit: jag har ju heltäckningsmatta i typ hela jävla huset och tar eventuella olyckor som de kommer.