Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dayviews faktiskt, men mest så jag kan få upp bilderna här om jag vill ha någon. Annars hamnar de mest på datorn eller facebook. Tar inte så mycket kort heller iof. =)
Finns ju Photobucket med, dock aldrig varit med där så vet inte hur det fungera och sånt =)
Om man ska lägga in bilder här via facebook måste man öppna sekretessen för bilden på facebook. Bilden syns t.ex inte på buke om endast dina vänner kan se den på facebook.
jag använder mig utav postimage.org de har fler alternativ om hur man kan lägga upp bilderna tex mindre bilder som man klickar på för att se de i fullformat, samt att mankan kan välja storleksformat på dom
Ska den bara visas på forum i en tråd brukar jag använda Forumbilder. Man behöver inte skapa konton och sånt tjafs och bilden ligger uppe i ett halvår. Supersmidigt.
Hästhantering Hur mycket kraftfoder får hon? Motion? Jag hade gett det ett tag till men tagit in henne själv först. Det går inte att stalla tillbaka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.