pissande katt

Sv: pissande katt

Visst kan honkatter gå runt å "småpissa" lite överallt då dom löper?

Storpissa också för den delen. Vår katt blir vimsig i huvudet när hon löper, och tappar tyvärr omdömet om var det är lämpligt att gå på toaletten. Så när hon löper så får hon inte vara i sovrummet när hon är ensam, och så har vi satt nät över de största blomkrukorna. (blommorna uppskattar inte att användas som toalett, kan jag säga).:smirk:

ja våran lilla honkatt går bara runt å småpissar :angel:
i vasken var väl inte lika farligt.. försvann ju :p

men på min killes bokföring, inte lika kul..
nä, så jag tror jag ska skaffa p piller till just henne, eftersom att hon pissar överallt..

Ja, då slipper man ju löpningen i a f. Men tänk på att det inte är någon långsiktig lösning, p-piller är tumörframkallande!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
842
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka