C
Curri
Har varit å kollat på en häst som vi är intresserade av att köpa. Hon har piphas...
Har frågat alla möjliga "hästmänniskor" óm vi ska köpa henne eller inte... alla tycker å tänker olika!(såklart)
Skulle vilja veta om någon har erfarenhet av just piphasar?!
Hästen har ialla fall fått sin piphas efter att ha stått å sparkat i box väggen för ca 1 år sedan. Som jag förstod det bytte de stall och nu är hon "lugn" och sparkar inte längre.
Har läst att man kan få bort en piphas genom att massera med liniment eller "tömma den". Är det försent nu?
Är inte halt vad jag vet. Är röntgad u.a.
Hon har piphas på bådabak mkt stora tycker jag.
Vet inte hur jag ska göra!
vill liksom inte "köpa mig problem" har med andra hästar haft problem, är trött på sånt såklart! problem kommer ändå, så varför köpa sig problem? tänker jag fel?
Gillar verkligen hästen, men är det värt att fästa sig vid henne?
Alla tips är bra! Vill höra allt ni vet och tycker!
Mkt Tacksam för svar!
Har frågat alla möjliga "hästmänniskor" óm vi ska köpa henne eller inte... alla tycker å tänker olika!(såklart)
Skulle vilja veta om någon har erfarenhet av just piphasar?!
Hästen har ialla fall fått sin piphas efter att ha stått å sparkat i box väggen för ca 1 år sedan. Som jag förstod det bytte de stall och nu är hon "lugn" och sparkar inte längre.
Har läst att man kan få bort en piphas genom att massera med liniment eller "tömma den". Är det försent nu?
Är inte halt vad jag vet. Är röntgad u.a.
Hon har piphas på bådabak mkt stora tycker jag.
Vet inte hur jag ska göra!
vill liksom inte "köpa mig problem" har med andra hästar haft problem, är trött på sånt såklart! problem kommer ändå, så varför köpa sig problem? tänker jag fel?
Gillar verkligen hästen, men är det värt att fästa sig vid henne?
Alla tips är bra! Vill höra allt ni vet och tycker!
Mkt Tacksam för svar!